Charakter postaci: Chaotyczny dobry Poziom postaci: 4 [10/30]
Punkty Umiejętności: 2
Punkty Statystyk : 3
Rasa: Elf
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 25
Klasa: Mag
Języki: Wspólny, Elfi, Leśny, Telekineza, Runiczny
Ekwipunek: - 400 szt. Drahmy - Różdżka Adepta - Kamizelka skórzana - Czapka - Spodnie - 2x pióro jastrzębia - Kieł Dzika - 2x Mięso Dzika
Żywotność: [15/17]
Mana: 10 +2 (Różdżka Adepta) - [7/12]
Energia: [2/7] Siła: 3 Zręczność: 8 Wytrzymałość: 3 + 0,5 (spodnie) +0,5 (czapka) +1 ( kamizelka skórzana) - 5 Siła Magiczna: 8 +1 (Różdżka Adepta) - 9 Zwinność: 5 Charyzma: -2 Precyzja: 5
Umiejętności aktywne:
- Magiczna strzała - posyła w stronę przeciwnika magiczną strzałę która zadaje 2 + 0,5 siła magiczna obrażeń, zabiera 2 many. (4 tury)
- Pobranie mocy - pobiera z powietrza 3 many, jeżeli przeciwnika ma mane mag otrzymuje 3 +0,2 many wykradzinej przeciwnikowi (raz na walke)
- Więzy mocy - unieruchamia przeciwnika na 1 ture magicznymi więzami odbierając mu 2 PŻ(50 % szans) (5 tur) Pobiera 3 many.
Umiejętności bierne -
- Łowiectwo - 2 poziom - 20% pozyskania materiałów ze zwierzęcia
Umiejtnośc rasowa: Mowa Zwierząt: Elf zna mowe zwierząt, dlatego potrafi komunikować się z nimi. Ma + 20% szansy na oswojenie zwierzęcia jako Łowca lub Tropiciel; +10% jeżeli nauczył się tego z Księgi Oswajania; +5% normalnie
Odporność: +20% ziemia, światłość, - 10% ciemność i ogień
Drużyna
Sokół Ceris Żywotność: [-1/6] (3 dni do śmierci) Siła: 8 Ataki: Szpony 2:3 obrażeń +0,5 siły Dziób 2: 3 obrażeń + 0,5 siły Zerwanie pancerza: Zrywa z przeciwnika jedną z części pancerza: 20 % na rękawice i naramienniki, 5% na hełm. Przy udanym nie można użyć ponownie, przy nie udanym należy odczekać 3 tury. Poziom: 3
Jastrząb Nariss Żywotność: 5 Siła: 6 Ataki: Szpony: zadaje 2 obrażeń + 0,5 siły Dziób: zadaje 2 obrażeń + 0,5 siły Poziom: 2
|