Strony: 1
Wątek Zamknięty
1. Pojedynek. Polega na walce pomiędzy dwoma graczami lub tez pomiędzy graczem, a NPC na arenie. W takiej walce która toczy się w oddzielnym temacie w odpowiednim dziale gracz ma pełną kontrole nad postacią. Opisuje gdzie się przemieściła i co zrobiła. Pomiędzy kolejną turą, po tym jak każdy wykonał swój ruch, MG określa, biorąc pod uwagę statystyki, w jaki sposób zmieniły się PŻ i Mana graczy, jak zareagowało środowisko, jakie efekty wywołały umiejętności i wkleja do swojego posta zmienione statystyki każdego z bohaterów. Określa też czy dana umiejętność w ogóle zadziałała. Wygrywa ten kto wypełnił założenia pojedynku (śmierć, zadanie iluś obrażeń etc.)
2. Walka w Dziczy. Jej ilość zależna jest od PE i zostało to opisane w oddzielnym temacie. Walka ta ma wynik generowany przez MG. Brane są pod uwagę statystyki. MG losuje drop i inne efekty vide. oswojenie. Gracz w swoim profilu określa 4 umiejętności które będą używane podczas walki w danej kolejności.
3. Przygoda. To kilka Wypraw spiętych w spójna, fabularna całość. Patrz Wyprawa.
4.Starcie. Starcie to po prostu pojedynek więcej niż 2 osób.
5. Wyprawa. W ciągu wyprawy gracz opisuje co robi jego postać. Wygląda to jak w zwykłym papierowym RPG. Za pomocą słów opisuje świat, to co widzi i swoje poczynania. NP. Patrząc w stronę zachodzącego słońca, przeszukuje ciało orka. Czy coś znajduje?
-MG: Ork miał puste kieszenie.
- Wsiadam wiec na konia i ruszam dalej.
To oczywiście wielki skrót. Walki i statystyki są ukryte jednak można używać umiejętności. Wgląd na nie ma MG prowadzący Wyprawę. Opisuje on natomiast efekty działania wrogów i efekty działań graczy. Opisuje również fabule i otoczenie tymczasowe oraz zmieniające się. (pora dnia, pogoda)
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1