Ogłoszenie

Thorvekkin




 Gruntowne zmiany na forum
 Nowe logo forum, zmiany w działach
 Najwyższy poziom w grze : 4

Fanpage

gry online

#1 2012-07-19 18:41:44

 Mordaler

http://img407.imageshack.us/img407/8648/nekromantamistrzgry.jpg

Skąd: Stargard
Zarejestrowany: 2012-07-18
Posty: 119
Punktów :   
Rasa: ???
Klasa i poziom: Bard

Klasy

Tutaj znajdziecie bonusy klasowe i główne wyznaczniki klas

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3//2012/03/10/20120310165525-ec678450.jpg


1.Wojownik


Żywotność+2,Siła +2, Wytrzymałość+2 bonusy do walki wręcz (miecze,topory,tarcze,młoty)
Umiejętności Klasowe (aktywne)
1lvl:
-Cios zza głowy - zadaje 2 obrażeń + 0,20 siły (3 tury)
-Twardogłowy - dodaje 2 wytrzymałości na 2 tury (5 tur)
-Pierworodny - co ture odnawia sobie 1 PŻ przez 2 tury (6 tur)
5 lvl:
-Nieustępliwy - Wojownik ignoruje 20% zadawanych mu obrażeń przez 3 tury, niemożliwe jest wtedy zadane mu krwawiącej rany, nałożenie trucizny etc. (10 tur)
-"Oręż moim życiem!"- okrzyk. Wojownik krzyczy wywołując strach u jednego z przeciwników. Obrażenia zadawane temu przeciwnikowi zwiększane są o +0,10 siły do każdego ataku. Trwa to przez 3 tury, bądź do śmierci przeciwnika jeżeli ta nastąpi prędzej (12 tur)
10 lvl:
-Rewanż! - jeżeli Wojownik ma poniżej 50% PŻ, może użyć tej umiejętności i doskoczyć do któregoś z przeciwników zadając mu 1+0.30 siły obrażeń (raz na walke)
-Widmowy Oręż - Wojownik modli się do przodków, aby Ci poprzez swoje moce wspomogli go w walce. Na jedną ture przechodzi w stan uśpienia.Zadawane mu obrażenia w czasie snu są pomniejszane o 50%. W turze wybudzenia (tura rzucania zaklęcia-tura snu- tura wybudzenia) broń wojownika zada 0.1 siły obrażeń nieuchronnych przeciwnikowi.
15 lvl:
-Odskok: Wojownik odskakuje od ciosu przeciwnika. Ma wtedy 10% szans, że uniknie całkowicie obrażeń i 20%, że zmniejszy je o połowe. Działa to pasywnie na każdy atak wręcz i aktywnie raz w walce na atak dystansowy.
20 lvl:
-Winny! - Wojownik obiera za cel najbardziej złego przeciwnika (jeżeli każdy ma taki sam charakter przeciwnika może wybrać sam) i atakuje go z całym impetem. Po ataku ogłusza go na 1 ture i w czasie tury tego przeciwnika może wykonać atak w jego kierunku. (raz na walke)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2011/04/20/20110420091200-e185d9c1.jpg



2.Łowca


Zręczność +3, Precyzja +3, Zwinność +1 bonusy do pułapek i umiejętności łuczniczych (łuk,kusza)
Umiejętności klasowe (aktywne)
1 lvl:
-Silny Strzał - zadaje 4 obrażeń i powoduje krwawienie (-1 hp co ture) na 2 tury (7 tur)
-Trujący Strzał - zadaje 2 obrażeń + 0,10 zręczności i w następnej turze odejmuje przeciwnikowi 1 hp (7 tur)
-Symbioza - Łowca łączy się z matką naturą. Leczy się o 2 PŻ (5 tur). Bierne: Łowca oswaja dzikie zwierze (20% szansy)
5lvl:
-Podwójny strzał - Łowca strzela dwoma strzałami w przeciwnika. Każda zadaje 60% normalnych obrażeń, ale ma 85% na trafienie. (5 tur)
- Wymyk - Łowca związany walką wręcz rzuca w miejscu w którym odbywa się ta walka granatem dymnym i otrzymuje dodatkową ture na ucieczke. (raz w walce)
10 lvl:
- Silny podwójny strzał: Łowca mocniej napina cięciwe z dwoma strzałami przez co szansa trafienia zmniejsza się do 70%, ale każda zadaje 70% obrażeń (5 tur)
- Strzał krytyczny: Łowca celuje w miejsce wrażliwe u przeciwnika. Ma 10% szans, że wykluczy go z walki na 3 tury, 20 %, że wywoła krwawienie (-1 hp przez 2 tury) i 30% szans, że zada mu 120% zwykłych obrażeń. W innymi przypadku nie trafia. (8 tur)
15 lvl:
-Więzy krwi: Łowca łączy się z swoim zwierzakiem duchowo. Łowca otrzymuje 10% statystyk chowańca na 4 tury. (raz na walkę)
20 lvl:
Strzała widmo: Łowca strzela strzałą. Przeciwnik może przyjąc postawę obronną na 2 tury zamierając w miejscu lub nie wystraszyć się jej. Strzała ma 50% szans, że okaże się prawdziwą strzałą która zada nie przygotowanemu przeciwnikowi 250% obrażeń, pozostałe 50% szans to strzała widmo która rozpłynie się w powietrzu przed atakiem.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/09/19/20100919233711-3c8fe185.jpg


Mag


Mana +3, Siła Magiczna +3 bonusy do zaklęć ofensywnych (kostury,laski,rózgi,księgi)
Umiejętności klasowe (aktywne)
1 lvl:
- Magiczna strzała - posyła w stronę przeciwnika magiczną strzałę która zadaje 2 + 0,5 siła magiczna obrażeń, zabiera 2 many. (4 tury)
- Pobranie mocy - pobiera z powietrza 3 many, jeżeli przeciwnika ma mane mag otrzymuje 3 +0,2 many wykradzinej przeciwnikowi (raz na walke)
- Więzy mocy - unieruchamia przeciwnika na 1 ture magicznymi więzami odbierając mu 2 PŻ (50 % szans) (5 tur) Pobiera 3 many.
5lvl:
- Wyssanie życia - mag koncentruje się na aurze życiowej przeciwnika, przez co po upływie 1 tury wysysa z przeciwnika 15% jego życia tym samym regenerując swoje o ilość punktów życia odebranych przeciwnikowi. Wartość maksymalna wynosi tyle ile mag ma w KP

Każdy kolejny skill mag otrzymuje wg. ścieżki magii jaką wybierze tu
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/09/19/20100919234910-9dee19bc.jpg


Mnich


Mana+3, Siła Magiczna +3 bonusy do zaklęć defensywnych(kostury,laski)
Umiejętności klasowe (aktywne):
1 lvl:
- Ozdrowienie: Leczy 3 PZ (4 tury) koszt 2 many
- Laska Bogow: dodaje 2 wytrzymalosci na 3 tury, (5 tur) koszt 2 many
- Porazenie: zadaje 2 obrazen + 0,10 mocy magicznej (8 tury) koszt 2 many

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3//2012/10/16/20121016204910-fa505464.jpg


Barbarzyńca


Żywotność +3, Wytrzymałość +1, Siła +3 bonusy do walki wręcz (topory, młoty, miecze dwuręczne)
Umiejetnosci klasowe (aktywne):
1lvl:
-Berserker: - 2 PZ + 2 Sily, PZ odnawia sie po zakonczeniu, czas trwania 3 tury, (6 tur)
-Cios na Slepo: Zadaje 6 obrazen, szansa trafienia 50% (4 tury)
-Mutacja: Barbarzynca wolajac do swoich praojcow, wchlania moc swojej broni. Dzieki temu zabiegowi zyskuje odpornosc na obrazenia na 2 tury, ale placi za to 3 PZ. (raz na walke)
5 lvl:
-Dar krwi: Barbarzyńca leczy sojusznika o 10% swojego maksymalnego PŻ i taki też koszt ponosi (5 tur)
-Watażka: Barbarzyńca za nic ma śmierć, dlatego ma 10%, że w pierwszej turze walki, nawet jeśli ta nie należy do niego, rzuci się na przeciwnika zadając połowe normalnych obrażeń. Nie ma to wpływu na jego ture. (raz na początku walki, automatycznie)
10 lvl:
- Zdobywca: rzuca swoją bronią w wybrane miejsce i gdy walczy w jej pobliżu otrzymuje 10% bonus do każdej statystyki, dopóki nie podniesie swojej broni. Zadawane obrażenia są obrażeniami z walki wręcz więc odejmuje się bonusy z broni. (raz na walkę)
- Cios Kata: Barbarzyńca rzuca się na przeciwnika zadając mu % obrażenia w formie 20% PŻ którego nie ma. (raz na walkę)
15 lvl:
-Wymiatające uderzenie: Jeżeli barbarzyńca dzierży Topór lub Młot wykonuje nim młynek, wywracając na jedną ture każdego przeciwnika w bezpośredniej okolicy. Zadaje im obrażenia równe 10% swojego PŻ
20 lvl:
- Randez - Vous: Barbarzyńca chwyta swojego przeciwnika, który jest w bezpośredniej okolicy i ściska go zadając obrażenia nieuchronne w formie 5% jego PŻ. Na jedną ture obrażenia zadane temu przeciwnikowi zwiększane są o 2 punkty PŻ

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/09/19/20100919203131-af2cdb90.jpg


Palladyn


Żywotność +1 Wytrzymałość +3 Siła +3 bonusy do zaklęć defensywnych (tarcze, młoty)
Umiejętności klasowe:
1lvl:
-"Moja tarcza jest światłością świata": Okrzyk. Palladyn i sojusznicy dostają + 2 Wytrzymałości na 2 tury, może oślepić przeciwnika na 1 ture {szansa na to, że oslepiony nas trafi, zależy od wielkości jego precyzji} (szansa 20%) (5 tur)
-Miażdżyskroń: Palladyn uderza swoją bronią, celując w głowę przeciwnika. Ma 20% szans, że uderzy go w głowe i ogłuszy na 1 runde, jeżeli trafi zadaje 2+ 0,20 siły obrażeń, jeżeli nie trafi w głowę, zadaje 3 obrażeń.(4 tury)
-Postawa obronna: Palladyn zasłania się tarczą, przez co nie może się ruszyć przez 3 tury, ale przeciwnik z którym akurat walczyl nie może zmienić celu. Palladyn otrzymuje wtedy +5 do wytrzymałości, ale -2 do ogólnych obrażeń. (5 tur)
5 lvl:
- Koncentracja Many: Palladyn unosi swoją broń i zbiera do niej energię magiczną z otoczenia. Gdy stworzy z niej ładunek mocy o wartości 10% łącznej many przeciwników w bezpośrednim pobliżu +2 może go wysłać jako bonus w kierunku
innego bohatera ze swojej drużyny (12 tur)
-Sprawność: Palladyni to wojownicy z wrodzoną sprawnością. Każdy przyjęty przez nich atak zwiększa ich wytrzymałość o 0.1 punktów. Ładunki zerują się pod koniec walki.
10 lvl:
-Trzęsienie: Palladyn uderza swym młotem w ziemię, wywołują małe trzęsienie ziemi. Zadaje ono przeciwnikom w stożku o długości 3 obrażenia równe 60% siły palladyna. (raz na walkę)
-Czara Goryczy: Jako, że palladyn zaprzysiąg się, iż do końca życia będzie służył innym, w każdym momencie walki może przejąć z innego bohatera negatywne efekty nałożone na niego. Na palladyna efekty działają 2 razy słabiej.
15 lvl:
-Gorące serce: Palladyn zawsze jest gotowy do walki. Gdy zostanie zaatakowany - to nie on wywoła walkę - otrzymuje dodatkowe 2 punkty wytrzymałości.
20 lvl:
-Ściana: Palladyn tworzy pomiędzy wrogiem, a sojusznikiem lodową ściane która blokuje każdy cios dystansowy nie licząc ciosów ognistych. (2 razy na walkę)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/09/19/20100919230612-b4746c56.jpg


Tropiciel


Zręczność +2, Precyzja +2, Zwinność +2 bonusy do pułapek i trucizn (sztylety, krótkie miecze, łuki)
Umiejętności klasowe:
1lvl:
-Precyzja strzału: (łuk) Tropiciel przycelowuje strzał na przeciwnika, przez jedną runde nie robi nic, ale w nastepnej swojej kolejce, zadaje przeciwnikowi w którego celował + 2 obrażeń nieuchronnych. (8 tur). (broń biała) Tropiciel rzuca swoją bronią w przeciwnika i zadaje mu + 1 obrażeń nieuchronnych (3 tur + tyle ile dzieli go od przeciwnika - musi podnieść rzuconą broń) minimalny dystans od przeciwnika to 3, a maksymalny 5.
-Trucizna: Nakłada na swoją broń trucizne. Następny atak ma 75% szans na nałożenie trutki. Trutka zabiera 1 PŻ przez dwie tury (można użyć 2 razy na walke) trutka na broni utrzymuje się 2 ataki.
-Symbioza - Tropiciel łączy się z matką naturą. Leczy się o 2 PŻ (5 tur). Bierne: Tropicel oswaja dzikie zwierze (20% szansy)
5 lvl:
-Wynaturzenie: Tropiciel spędził wiele lat podróżując po nieprzyjaznych mu krainach. Spotkał też istoty zaliczane do grupy wynaturzeń. Dzięki wiedzy zebranej przez lata dziś może przyzwać jedno z nich.
1)Sadzonczak: dodaje +1 do wytrzymałości każdemu w drużynie
2)Fiddelem: wywołuje strach u jednego z przeciników odcinając go od walki na 1 ture
3) Tropis: Rzuca się na wroga zadając mu 2 obrażeń nieuchronnych jeżeli ma zwinność poniżej 10.
(raz na walke)
10 lvl:
- Instynkt Łowczy: Jeżeli tropiciel walczy ze zwierzęciem, z każdym podstawowym atakiem, ma 25% szans, że zada obrażenia o wartości 150% obrażeń które zadał by normalnie.
- Furtka: Tropiciel szuka luki w szeregach wroga (75% szans obniżane o 25% za każdego palladyna w przeciwnej drużynie) i zadaje rzucając tam granat z gwoźdźmi w środku 2 obrażeń nieuchronnych 2 najsilniejszym celom w drużynie przeciwnika (tym z największą liczbą PŻ)
15 lvl:
-Refleks: (łuk) Tropiciel szybko napina łuk i strzela w przeciwnika w jego turze zadając 25% obrażeń (raz na walke w przeciwnika wcześniej wybranego). (broń biała) Tropiciel kontruje atak wręcz przeciwnika zadając mu 25% obrażeń i unikając jego ciosu (raz na walke, pierwszy atak na tropiciela)
20 lvl:
-Poprawa Kondycji: Tropiciel dodaje sobie + 5 punktów do zwinności przed wykonaniem czynności wymagającej od niego wyższej zwinności niż naturalnie posiada.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/09/19/20100919225810-f92aba95.jpg


Zabójca


Zręczność +1, Precyzja +3, Zwinność +3 bonus do pułapek i trucizn (sztylety)
Umiejętności klasowe:
1lvl:
-Trucizna: Nakłada na swoją broń trucizne. Następny atak ma 75% szans na nałożenie trutki. Trutka zabiera 1 PŻ przez dwie tury (można użyć 2 razy na walke) trutka na broni utrzymuje się 2 ataki.
-Cios w Plecy: Zabójca ma 50% szans na skok nad przeciwnikiem i uderzenie go w plecy. Atak taki zada 4+0.10 siły obrażeń. Jeżeli nie trafi to ląduje tuż przed przeciwnikiem i zadaje 1 obrażeń nieuchronnych szybkim cięciem. (doskok wykonuje z odległości 2 kratek) (5 tur)
-Życie w cieniu: Zabójca może przemieścić się o 2 kratki w dowolnym kierunku. Znika dla przeciwnika z mapy i pojawia się tam po 2 turach. (raz w ciągu pojedynku, 2 razy w ciągu walki z potworem)
5 lvl:
- Dręczyciel: Zabójca wykonuje 3 ataki na przeciwnika w jednej turze (każdy ma 75% szans na trafienie) które zadają 50% zwykłego ataku który ignoruje pancerz. (raz na walke)
-Antidotum: Zabójca który przez lata truł swoje ciało testując na sobie niektóre trucizny ma naturalną odporność na nie. Zmiejsza się o 50% czas pozostawania trucizny w ciele Zabójcy.
10 lvl:
- Sztuka Noży: Zabójca bawi się swoimi nożami przez 2 tury (ukryte), przeciwnik który zaatakuje go w tym czasie nie trafi i otrzyma 200% zwykłych obrażeń które zadał by Zabójca (raz na walke)
15 lvl:
- Filantrop: Zabójca wygrywając pojedynek zabiera pokonanemu przeciwnikowi 5% złota które miał przy sobie (pasywne)
20 lvl:
- Taniec ostrzy: Zabójca kręcąc się wokół wbiega pomiędzy wrogów i ciska z niesamowitą prędkością nożami. Każdy przeciwnika wokół dostaje 3 razy obrażenia (75 % szans na każde) równe 3+0.5 zręczności obrażeń.

Offline

 
Toplisty

Wymiana

Kontakt

Niebawem
Niebawem
Kontakt
gry online

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klasa-vi.pun.pl www.forumcrazy.pun.pl www.korsarz.pun.pl www.mlodziigniewni.pun.pl www.pokemonmistrz-chimchar.pun.pl