-Proszę podyktuj mi swoją kartę postaci - powiedział do Ciebie mnich siedzący przed wielką księgą. - Podaj proszę, następnie ktoś z Administracji sprawdzi jej poprawność i doda ją do gotowych KP w tej księdze. - dodał patrząc w Twoją stronę.
Offline
Charakter postaci: Praworządny zły
Poziom postaci: 1 [0/10]
Rasa: Mroczny Elf
Płeć: Kobieta
Wiek: 25
Klasa: Barbarzyńca
Języki:Wspólny, Elfi
Ekwipunek: 500 szt. Drahmy
Żywotność: 13
Mana: 1
Energia: 8
Siła: 17
Zręczność: 8
Wytrzymałość: 7
Siła Magiczna: 1
Zwinność: 1
Charyzma: 0
Precyzja: 2
Umiejętności aktywne -
-Berserker: - 2 PZ + 2 Siły, PZ odnawia się po zakończeniu, czas trwania 3 tury, (6 tur)
-Cios na Ślepo: Zadaje 6 obrażeń, szansa trafienia 50% (4 tury)
-Mutacja: Barbarzyńca wołając do swoich praojców, wchłania moc swojej broni. Dzięki temu zabiegowi zyskuje odporność na obrażenia na 2 tury, ale płaci za to 3 PZ. (raz na walke)
Umiejętności bierne -
Umiejętność Rasowa - Wyrzutek : Poprzez lata walki o przetrwanie pośród cmentarzy i grobowców, Drow wykształcił u siebie umiejętność walki z potworami typu: Duch, Ciemność, Szkielet, Wampir, Zombi, Licz. W walce z nimi ma bonus +5 nieuchronnych obrażeń do każdego ataku. Podczas pojedynku na którymś z jego terytoriów - domen, dostaje + 3 do wytrzymałości
Odporności - +20% ogień, śmierć, trucizna, ciemność, zimno, -10% światło
Ostatnio edytowany przez Rozczochrany (2012-08-09 01:52:28)
Offline
charakter:neutralny dobry
rasa: Pół ork
płec: męrzczyzna
wiek: 15 lat
jezyk:orków półorków
Klasa: barbarzyńca
Ekwipunek:500 drahmy
żywotnosc:3
Mana:
Energia:2
Śiła:3
Zręcznośc:
Wytrzymałośc:2
Śiła magiczna:
Zwinnośc:
Charyzma:
Precyzja:
Offline
Do języków brakuje języka wspólnego. I masz źle rozdane statystyki. Masz podaną podstawę, potem dodajesz bonusy rasowe, klasowe i dopiero rozdajesz 10 punktów dodatkowo.
Brak bonusów klasowych i rasowych.
Popraw i dodaj KP jeszcze raz...
Offline
Charakter postaci: Chaotyczny, dobry/
Poziom postaci: 1 [0/10]
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 16 lat
Klasa: Zabójca
Języki:Wspólny, ludzki
Ekwipunek: 500 szt. Drahmy
Żywotność: 10
Mana: 0
Energia: 8
Siła: 6
Zręczność: 8
Wytrzymałość: 3
Siła Magiczna: 1
Zwinność: 4
Charyzma: 3
Precyzja: 6
Umiejętności aktywne:
-Trucizna: Nakłada na swoją broń trucizne. Następny atak ma 75% szans na nałożenie trutki. Trutka zabiera 1 PŻ przez dwie tury (można użyć 2 razy na walke) trutka na broni utrzymuje się 2 ataki.
-Cios w Plecy: Zabójca ma 50% szans na skok nad przeciwnikiem i uderzenie go w plecy. Atak taki zada 4+0.10 siły obrażeń. Jeżeli nie trafi to ląduje tuż przed przeciwnikiem i zadaje 1 obrażeń nieuchronnych szybkim cięciem. (doskok wykonuje z odległości 2 kratek) (5 tur)
-Życie w cieniu: Zabójca może przemieścić się o 2 kratki w dowolnym kierunku. Znika dla przeciwnika z mapy i pojawia się tam po 2 turach. (raz w ciągu pojedynku, 2 razy w ciągu walki z potworem)
Umiejętności bierne -
Umiejętność Rasowa - Płomienna mowa - człowiek ma dar, który pozawala mu zjednać sobie inne rasy. Podczas rozmowy z niezdecydowanym przeciwnikiem, może go nakłonić do odpuszczenia walki, lub nawet przyłączenia się do drużyny. Efekt losowy.
Odporności - +10% zimno, woda, powietrze.
Offline
Edytowałem twojego posta, poprawiłem co nie co, ale musisz jeszcze rozdać 10punktów w swoje statystyki.
Każdy jeden punkt w żywotności daje nam +3 punkty życia
Każdy jeden punkt w manę daje nam +2 punkty many
W inne statystyki jest normalnie.
W kolejnym poście dopisz poprawione statystyki, reszta jest ok
Offline
Charakter postaci: Chaotyczny, dobry/
Poziom postaci: 1 [0/10]
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 16 lat
Klasa: Zabójca
Języki:Wspólny, ludzki
Ekwipunek: 500 szt. Drahmy
Żywotność: 10
Mana: 0
Energia: 8+2 (10)
Siła: 6+3 (9)
Zręczność: 8
Wytrzymałość: 3+2 (5)
Siła Magiczna: 1+3 (4)
Zwinność: 4
Charyzma: 3
Precyzja: 6
Umiejętności aktywne:
-Trucizna: Nakłada na swoją broń trucizne. Następny atak ma 75% szans na nałożenie trutki. Trutka zabiera 1 PŻ przez dwie tury (można użyć 2 razy na walke) trutka na broni utrzymuje się 2 ataki.
-Cios w Plecy: Zabójca ma 50% szans na skok nad przeciwnikiem i uderzenie go w plecy. Atak taki zada 4+0.10 siły obrażeń. Jeżeli nie trafi to ląduje tuż przed przeciwnikiem i zadaje 1 obrażeń nieuchronnych szybkim cięciem. (doskok wykonuje z odległości 2 kratek) (5 tur)
-Życie w cieniu: Zabójca może przemieścić się o 2 kratki w dowolnym kierunku. Znika dla przeciwnika z mapy i pojawia się tam po 2 turach. (raz w ciągu pojedynku, 2 razy w ciągu walki z potworem)
Umiejętności bierne -
Umiejętność Rasowa - Płomienna mowa - człowiek ma dar, który pozawala mu zjednać sobie inne rasy. Podczas rozmowy z niezdecydowanym przeciwnikiem, może go nakłonić do odpuszczenia walki, lub nawet przyłączenia się do drużyny. Efekt losowy.
Odporności - +10% zimno, woda, powietrze.
Offline
Charakter postaci: Chaotyczny Dobry
Poziom postaci: 1 [0/10]
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 16 lat
Klasa: Wojownik
Języki:Wspólny, Ludzki
Ekwipunek: 500 szt. Drahmy
Żywotność: 18
Mana: 4
Energia: 10
Siła: 10
Zręczność: 8
Wytrzymałość: 6
Siła Magiczna: 1
Zwinność: 3
Charyzma: 3
Precyzja: 3
Umiejętności aktywne
-Cios zza głowy - zadaje 2
obrażeń + 0,20 siły (3 tury)
-Twardogłowy - dodaje 2
wytrzymałości na 2 tury (5 tur)
-Pierworodny - co ture odnawia
sobie 1 PŻ przez 2 tury (6 tur)
Umiejętności bierne -
Umiejętność Rasowa
Płomienna
mowa - człowiek ma dar, który
pozawala mu zjednać sobie inne
rasy. Podczas rozmowy z
niezdecydowanym przeciwnikiem,
może go nakłonić do
odpuszczenia walki, lub nawet
przyłączenia się do drużyny.
Efekt losowy.
Odporności
+10% zimno, woda,
powietrze.
Offline
[color=green]Charakter postaci:[/color] Praworządny Dobry [color=green]Poziom postaci:[/color] 1 [0/10] [color=green]Rasa:[/color] Elf [color=green]Płeć:[/color] Mężczyzna [color=green]Wiek:[/color] 32 [color=green]Klasa:[/color] Mag [color=green]Języki:[/color] Wspólny, Elfi, Leśny, Smoczy, Runiczny [color=green]Ekwipunek:[/color] 500 szt. Drahmy [color=green]Żywotność:[/color] 14 [color=green]Mana:[/color] 10 [color=green]Energia:[/color] 7 [color=green]Siła:[/color] 3 [color=green]Zręczność:[/color] 8 [color=green]Wytrzymałość:[/color] 3 [color=green]Siła Magiczna:[/color] 7 [color=green]Zwinność:[/color] 4 [color=green]Charyzma:[/color] -2 [color=green]Precyzja:[/color] 5 [color=green]Umiejętności aktywne -[/color]Magiczna strzała - posyła w stronę przeciwnika magiczną strzałę która zadaje 2 + 0,5 siła magiczna obrażeń, zabiera 2 many. (4 tury) - Pobranie mocy - pobiera z powietrza 3 many, jeżeli przeciwnika ma mane mag otrzymuje 3 +0,2 many wykradzinej przeciwnikowi (raz na walke) - Więzy mocy - unieruchamia przeciwnika na 1 ture magicznymi więzami odbierając mu 2 PŻ (50 % szans) (5 tur) Pobiera 3 many. [color=green]Umiejętności bierne -[/color] [color=green]Umiejętność Rasowa -[/color]Mowa Zwierząt: Elf zna mowe zwierząt, dlatego potrafi komunikować się z nimi. Ma + 20% szansy na oswojenie zwierzęcia jako Łowca lub Tropiciel; +10% jeżeli nauczył się tego z Księgi Oswajania; +5% normalnie. [color=green]Odporności -[/color] +20% ziemia, światłość, - 10% ciemność i ogień
Offline
Charakter postaci: pozytywny, odważny
Poziom postaci: 1 [0/10]
Punkty Umiejętności - 0
Rasa: Krasnolud
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40 lat
Klasa: Łowca
Języki:Wspólny
Ekwipunek: 500 szt. Drahmy
Żywotność: 10
Mana: 0
Energia: 10
Siła: 5
Zręczność: 6
Wytrzymałość: 3
Siła Magiczna: 2
Zwinność: 2
Charyzma: 0
Precyzja: 3
Umiejętności aktywne - -Silny Strzał - zadaje 4 obrażeń i powoduje krwawienie (-1 hp co ture) na 2 tury (7 tur)
-Trujący Strzał - zadaje 2 obrażeń + 0,10 zręczności i w następnej turze odejmuje przeciwnikowi 1 hp (7 tur)
-Symbioza - Łowca łączy się z matką naturą. Leczy się o 2 PŻ (5 tur). Bierne: Łowca oswaja dzikie zwierze (20% szansy)
Umiejętności bierne -
Umiejętność Rasowa - Jublier: Krasnolud zna się na każdym kruszczu. Będąc w kopalni ma +50% do odnalezienia jakiegoś złoża. Natomiast, jeżeli ulepsza jakiś przedmiot, ma 25% mniejszą szanse na zepsucie go.
Odporności - +20% ziemia i ogień, - 30% woda
Offline