Ogłoszenie

Thorvekkin




 Gruntowne zmiany na forum
 Nowe logo forum, zmiany w działach
 Najwyższy poziom w grze : 4

Fanpage

gry online

#1 2012-08-05 22:48:40

 Riff

http://img594.imageshack.us/img594/3834/magmistrzgry.jpg

Zarejestrowany: 2012-08-05
Posty: 126
Punktów :   
Rasa: Elf
Klasa i poziom: Mag 4lvl
Obywatelstwo: Brak
Bractwo: Brak
Patron: Aeternus

Karta Postaci - Riff

Charakter postaci: Chaotyczny dobry
Poziom postaci: 4 [10/30]

Punkty Umiejętności: 2

Punkty Statystyk : 3

Rasa: Elf

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 25

Klasa: Mag

Języki: Wspólny, Elfi, Leśny, Telekineza, Runiczny

Ekwipunek:
- 400 szt. Drahmy
- Różdżka Adepta
- Kamizelka skórzana
- Czapka
- Spodnie
- 2x pióro jastrzębia
- Kieł Dzika
- 2x Mięso Dzika

Żywotność: [15/17]

Mana: 10 +2 (Różdżka Adepta) - [7/12]

Energia:  [2/7]
Siła: 3
Zręczność:  8
Wytrzymałość:  3 + 0,5 (spodnie) +0,5 (czapka) +1 ( kamizelka skórzana) - 5
Siła Magiczna: 8 +1 (Różdżka Adepta) - 9
Zwinność: 5
Charyzma: -2
Precyzja: 5

Umiejętności aktywne:

- Magiczna strzała - posyła w stronę przeciwnika magiczną strzałę która zadaje 2 + 0,5 siła magiczna obrażeń, zabiera 2 many. (4 tury)

- Pobranie mocy - pobiera z powietrza 3 many, jeżeli przeciwnika ma mane mag otrzymuje 3 +0,2 many wykradzinej przeciwnikowi (raz na walke)

- Więzy mocy - unieruchamia przeciwnika na 1 ture magicznymi więzami odbierając mu 2 PŻ(50 % szans) (5 tur) Pobiera 3 many.

Umiejętności bierne -

- Łowiectwo - 2 poziom - 20% pozyskania materiałów ze zwierzęcia

Umiejtnośc rasowa: Mowa Zwierząt: Elf zna mowe zwierząt, dlatego potrafi komunikować się z nimi. Ma + 20% szansy na oswojenie zwierzęcia jako Łowca lub Tropiciel; +10% jeżeli nauczył się tego z Księgi Oswajania; +5% normalnie

Odporność: +20% ziemia, światłość, - 10% ciemność i ogień


Drużyna



Sokół Ceris
Żywotność: [-1/6] (3 dni do śmierci)
Siła: 8
Ataki:
Szpony 2:3 obrażeń +0,5 siły
Dziób 2: 3 obrażeń + 0,5 siły
Zerwanie pancerza: Zrywa z przeciwnika jedną z części pancerza: 20 % na rękawice i naramienniki, 5% na hełm. Przy udanym nie można użyć ponownie, przy nie udanym należy odczekać 3 tury.
Poziom: 3

Jastrząb Nariss
Żywotność: 5
Siła: 6
Ataki:
Szpony: zadaje 2 obrażeń + 0,5 siły
Dziób: zadaje 2 obrażeń + 0,5 siły
Poziom: 2


http://img577.imageshack.us/img577/79/sygnatura2y.jpg

Offline

 
Toplisty

Wymiana

Kontakt

Niebawem
Niebawem
Kontakt
gry online

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.goracepiatki.pun.pl www.stijo.pun.pl www.ftims.pun.pl www.tarczownicyibrodacze.pun.pl www.artofvoodoo.pun.pl