Ogłoszenie

Thorvekkin




 Gruntowne zmiany na forum
 Nowe logo forum, zmiany w działach
 Najwyższy poziom w grze : 4

Fanpage

gry online

#1 2012-10-01 09:03:37

 Riff

http://img594.imageshack.us/img594/3834/magmistrzgry.jpg

Zarejestrowany: 2012-08-05
Posty: 126
Punktów :   
Rasa: Elf
Klasa i poziom: Mag 4lvl
Obywatelstwo: Brak
Bractwo: Brak
Patron: Aeternus

2012.10.01 - polowania

Polowania na dzień 2012.10.01

5% na spotkanie żubra


http://img577.imageshack.us/img577/79/sygnatura2y.jpg

Offline

 

#2 2012-10-01 12:33:58

 Kuryssiowy

http://imageshack.us/a/img716/7378/magv.jpg

Skąd: Stargard szczeciński
Zarejestrowany: 2012-09-28
Posty: 16
Punktów :   
Rasa: Elf
Klasa i poziom: Mag lvl 2
Patron: Aeternus

Re: 2012.10.01 - polowania

Pies 2lvl- 2PE

Magiczna strzała
Więzy mocy


http://i45.tinypic.com/35n4mko.jpg

Offline

 

#3 2012-10-01 19:50:16

 Mordaler

http://img407.imageshack.us/img407/8648/nekromantamistrzgry.jpg

Skąd: Stargard
Zarejestrowany: 2012-07-18
Posty: 119
Punktów :   
Rasa: ???
Klasa i poziom: Bard

Re: 2012.10.01 - polowania

Jastrzab - 2 PE

Wiezy Mocy
Magiczna Strzala

Offline

 

#4 2012-10-01 22:42:59

 Riff

http://img594.imageshack.us/img594/3834/magmistrzgry.jpg

Zarejestrowany: 2012-08-05
Posty: 126
Punktów :   
Rasa: Elf
Klasa i poziom: Mag 4lvl
Obywatelstwo: Brak
Bractwo: Brak
Patron: Aeternus

Re: 2012.10.01 - polowania

Polowanie - Kuryssiowy

Szedłeś przez pokrytą śniegiem łąkę. Ominąłeś wysokie zbocze, szedłeś dalej. Zimno doskwierało Ci niemiłosiernie. Padający śnieg bił boleśnie po twarzy. Widoczność była nikła, dlatego nagle natrafiłeś na dwa psy.

Tura I



Nie czekając na nic sięgnąłeś po swoją różdżkę strzelając z niej magiczną strzałą zadając jednemu z psów obrażenia wynoszące 5,5 Ranny pies przewraca się. (2,5/8)
Pies I lekko ranny  rzucił się na Ciebie zadając 2 punkty obrażeń nieuchronnych. (9,25/17)

Tura II



Użyłeś więzów mocy by unieruchomić Psa I. Udało Ci się złapać Psa I. Zadałeś mu 2 punkty obrażeń.
Pies I nie może się ruszać.

Tura III


Natychmiast strzeliłeś zaklęciem ze swojej różdżki w Psa II i zabiłeś go.


Wynik

+4PD
-5many
-2PŻ
-2PE
Nie spotkałeś żubra.


http://img577.imageshack.us/img577/79/sygnatura2y.jpg

Offline

 

#5 2012-10-01 22:54:41

 Riff

http://img594.imageshack.us/img594/3834/magmistrzgry.jpg

Zarejestrowany: 2012-08-05
Posty: 126
Punktów :   
Rasa: Elf
Klasa i poziom: Mag 4lvl
Obywatelstwo: Brak
Bractwo: Brak
Patron: Aeternus

Re: 2012.10.01 - polowania

Polowanie - Mordaler

Pogoda nie dopisywała dziś nikomu na polowanie. Tak to już bywa w Thorvekkin, śnieg, mróz, mróz śnieg... Idąc przez zaśnieżoną łąkę napotkałeś jastrzębia.

Tura I



Jastrząb natychmiast zaatakował szponami zadając Ci 3,5 punktów obrażeń.
Nie zwlekając spróbowałeś złapać jastrzębia więzami mocy. Udało Ci się! Jastrząb został unieruchomiony i dostał obrażenia wynoszące 2

Tura II



Jastrząb nie może się poruszyć.
Natychmiast atakujesz jastrzębia magiczną strzałą i zabijasz go.

Wynik

+3PD
-5 many
-2PE
-3,5PŻ

Nie spotkałeś żubra.

Awansujesz na poziom 2 i otrzymujesz 4 punkty umiejętności


http://img577.imageshack.us/img577/79/sygnatura2y.jpg

Offline

 

#6 2012-10-01 23:21:33

 Riff

http://img594.imageshack.us/img594/3834/magmistrzgry.jpg

Zarejestrowany: 2012-08-05
Posty: 126
Punktów :   
Rasa: Elf
Klasa i poziom: Mag 4lvl
Obywatelstwo: Brak
Bractwo: Brak
Patron: Aeternus

Re: 2012.10.01 - polowania

Młody dzik 3PE

Magiczna strzała
Więzy mocy.

20% pozyskanie materiałow ze zwierząt - 20% skóra dzika - 50%mięso dzika - 25% kły dzika (spełnione wymagania - łowiectwo 2lvl)


http://img577.imageshack.us/img577/79/sygnatura2y.jpg

Offline

 

#7 2012-10-02 17:47:29

 Mordaler

http://img407.imageshack.us/img407/8648/nekromantamistrzgry.jpg

Skąd: Stargard
Zarejestrowany: 2012-07-18
Posty: 119
Punktów :   
Rasa: ???
Klasa i poziom: Bard

Re: 2012.10.01 - polowania

Gdy natrafiłeś na ślady dzika, postanowiłeś sprawdzić dokąd cię zaprowadzą. Po kilunastu minutach drogi napotkałeś Młodego Dzika. Ten gdy tylko Cię zauważył ruszył z rozpędu na Ciebie. Zanim zdążyłeś rzucić czar, dzik zadaje ci kłami 3 obrażenia nieuchronne. Trafiasz go magiczną strzałą, a ta niszczy jego twardą skórę. Dzik atakuje cię za 3 i zwiększa swoją siłę o 2. Rzucasz czar i zamykasz go w magicznej klatce, otrzymuje on również 2 punkty obrażeń. Dzik nie może się ruszyć kiedy ty dobijasz go ciosem różdżki.

+6 PD
- 6 PŻ
- 5 many
Znajdujesz kieł dzika i dwa kawałki jego mięsa.

Offline

 
Toplisty

Wymiana

Kontakt

Niebawem
Niebawem
Kontakt
gry online

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.angielski.pun.pl www.drugazona.pun.pl www.afr.pun.pl www.szkolamic.pun.pl www.kochamypokemony.pun.pl